loading...

بهترین سایت کتابخوانی

هفته گذشته مجبور شدم در مورد نکات برتر در مورد انتشارات شغلی اولیه صحبت کوتاهی کنم. به طور خلاصه ، در اینجا سه ​​مورد اول در مورد برخی از شیوه های مهم علمی که زیر نویسندگی و انتشار موفقیت آمیز هستند گ

دانلود مقاله ساینس دایرکت بازدید : 46 سه شنبه 19 آذر 1398 زمان : 11:26 نظرات (0)

هفته گذشته مجبور شدم در مورد نکات برتر در مورد انتشارات شغلی اولیه صحبت کوتاهی کنم. به طور خلاصه ، در اینجا سه ​​مورد اول در مورد برخی از شیوه های مهم علمی که زیر نویسندگی و انتشار موفقیت آمیز هستند گفتم.

 

نویسنده باشید . منظور من این است که بگویم شما باید خودتان را به عنوان یک نویسنده فکر کنید. نوشتن یک افزودنی برای کارهای علمی "واقعی" تحقیق و تدریس نیست. این کار است. نوشتن برای تحقیق و تدریس یکپارچه است. دیدن خود به عنوان نویسنده به معنای:

وقت گذاشتن برای نوشتن به عنوان بخشی از هفته کاری معمول ، معمولی - یعنی دیدن نوشتن به عنوان یک فعالیت روزمره معمولی است ، نه چیزی که باید در حواشی هر چیز دیگری فشرده شود.

خود را برای نوشتن تنظیم کنید . این کار را انجام دهید و این کار را اغلب انجام دهید. تمرین. زمان مناسب را پیدا کنید یک فضا و زمان وجود خواهد داشت که برای شما برای نوشتن کار می کند. بنابراین ، اگر شما نویسنده صبح زود هستید ، در بیشتر روزهای ابتدایی از خواب برخیزید. اگر یک فرد شبانه هستید ، پس تصمیم نگیرید که هر شب در میخانه حضور داشته باشید و / یا با عزیزانتان مذاکره کنید تا هنگام نوشتن برخی اوقات شبانه منظم داشته باشید.

نوشتن ارزشمند است. بنویسید نوشتن به همان اندازه که ارزش فعالیت ذهنی شما را دارد ، همانند سایر زمینه های فعالیت علمی است. نوشتن به طور طبیعی برای بسیاری از ما نمی آید. همیشه چیزهایی وجود دارد که باید در مورد آن بیاموزید. پس چرا مدتی را صرف مطالعه نوشتن نمی کنیم؟ نگاه کنید که نویسندگان دیگر چگونه متون را جمع می کنند. درباره نویسندگان دیگر و آنچه انجام می دهند / فکر می کنند / استدلال می کنند بخوانید. شاید بخواهید برخی از تحقیقات را که به صورت علمی ، غیر داستانی و خلاقانه انجام می شود بخوانید.

آگاه باشید من این اصطلاح را دنبال می کنم Barthes. بارتز (1975)  در مورد نوشتن صریح به عنوان دعوت از خوانندگان برای مشارکت و ایجاد معانی از متن صحبت کرد. بنابراین فکر کردن در مورد نوشتن متن های خواننده به معنای:

دانستن خواننده شما کیست. شما باید بدانید که برای چه کسی می نویسید ، به چه چیزی علاقه مند هستند و آنچه انتظار دارند. این به معنای درک بازار کتاب و / یا جامعه ای است که ژورنال خاصی را می خواند - و این بدان معناست که قبل از این که واقعاً دست خود را به سمت ماوس بگذارید ، کمی کارهای خانه انجام دهید. وقتی می دانید خوانندگان شما چه کسانی هستند ، پس مسئله ...

نوشتن برای خواننده خوانندگان تضمین نمی شوند. خواننده کتاب شما را انتخاب می کند یا بر روی مقاله شما کلیک می کند و اگر خیلی سریع به آنها چیزی ارائه ندهد ، نوشته های شما را پایین می آورد و به چیز دیگری که جذاب تر است ، می رود. بنابراین به این فکر کنید که چگونه می توانید کتاب یا مقاله ای را بسازید که چیزی خاص و اساسی ارائه دهد ، آن را در ابتدای متن بسیار واضح کنید - و سپس باید مطابق انتظاراتی که ایجاد کرده اید زندگی کنید. بنابراین شما باید ...

نوشتن نوشته های خوش ساخت. داشتن تصویر واضح از ابزار ابزار نویسنده که در اختیار شماست ، سودمند است. آزمایش - به طور فزاینده ای کارآمد و راحت با نقل قول ها ، استعاره ها ، توضیحات ، نمایش تصویری ، جملات و پاراگراف ها و واژگان خاص مربوط به تحقیقات خود باشید. شما باید با تجدید نظر و تجدید نظر ، محترم کردن محتوا و فرم ، در کار نوشتن آماده شوید. در حالی که وسوسه همیشه ارسال مقاله است به محض اینکه جایی در نزدیکی آن به پایان رسید - شما خیلی خوشحالید که این موضوع را بدست آورده اید - یک نویسنده با خواندن همیشه به زمان تجدید نظر و صیقل دادن متن می پردازد تا بهترین باشد این می تواند برای خواننده باشد. تولید یک نوشتار خوب راهی برای مراقبت و احترام به خواننده و ارائه بهترین مطالب برای آنها است که می توانید انجام دهید.

استراتژیک باشید ، اما مؤثر نیست. در حالی که بسیاری از مردم درباره اهمیت ورود به مجلات با تأثیر زیاد ، احساس نگرانی می کنند ، می خواهم به شما بگویم:

نوشتن برای افرادی که می خواهند و / یا نیاز به خواندن آنچه شما باید بگویید مهم است. شما باید با افرادی صحبت کنید که کار شما را با ارزش واقعی پیدا می کنند. شما می خواهید با آنها در گفتگو باشید. مقاله یا کتاب شما مقدمه گفتگوی علمی است. برخی از خوانندگان شما محققان دیگری خواهند بود - بنابراین به دنبال مجله هایی باشید که آنها می خوانند. به احتمال زیاد این ژورنالهایی هستند که شما نیز می خوانید - ممکن است این مجلات دارای رتبه های برتر باشند یا نباشند. آنها فقط ممکن است مجلات مناسب و مناسبی باشند. نکته ای که من می دانم این است که خوانندگان را انتخاب کنید ، نه رتبه بندی مجلات.

از نوشتن چیزی که ظاهراً علمی نیست ، نترسید . ممکن است انتشارات دیگری وجود داشته باشد - علاوه بر مقالات علمی و کتابی - که برخی از خوانندگان شما از آنها استفاده می کنند. به عنوان مثال ممکن است این نشریات حرفه ای یا رسانه های اصلی و اصلی باشند. خوب است ارزش نوشتن را برای این نوع انتشارات جایگزین نیز داشته باشید ، زیرا این نوشتار باعث می شود اثر شما خارج از حلقه فوری شما شناخته شود - و از آن استفاده شود. و این به نوبه خود می تواند به انواع مکالمات و شبکه های جدید منجر شود ، که به نوبه خود می تواند منجر به فرصت های تحقیقاتی جدید ، همکاری های جدید ، بینش های جدید شود ...

مهم است که در واقع نشر شود ، تا سابقه ای داشته باشید. در اکثر رشته ها (اما نه همه) بهتر است برای محققان حرفه ای در اوایل کار سه یا چهار مقاله در یک ژورنال مناسب و معقول داشته باشد تا یک رشته رد از یک انتشارات معتبر و برتر. دریافت سه یا چهار مقاله در مجلات خوب که توسط خوانندگان ایده آل شما خوانده می شود به معنای این است که شما در مکالمه های علمی - و «جامعه مورد علاقه» هستید نه اینکه یک فرد خارجی باشید. شما در حال مشارکت هستید ، که خاموش نیستید ، یک منتظر منتظر هستید. و مطمئناً اگر نوشتن شما در واقع منتشر شده باشد ، احساس قوی تری نسبت به خود به عنوان نویسنده و پژوهشگر خواهید داشت و می توانید پی دی اف را تشکیل دهید ، URL را به اشتراک بگذارید و یا ژورنال یا کتاب را در دست خود نگه دارید و آن را به دوستان خود نشان دهید. این امر بیشتر تأیید می کند که رد شدن توسط داوران مفسده ، که برخی از آنها واقعاً مهربان نیستند. بیرون آوردن مطالب از آنجا کارهای مهمی در رابطه با هویت و نمایندگی انجام می دهد. شما منتشر شده اید؟ سلام ، شما نویسنده هستید !!!.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 856
  • بازدید کلی : 2,897