loading...

بهترین سایت کتابخوانی

من و باربارا در اواخر ماه نوامبر اولین پیش نویس کثیف کتاب جدیدمان را به پایان رساندیم. ما دوباره به این مسئله برگشتیم ، این بار در فاصله ای از یکدیگر. دیگر که کنار هم نشسته ایم ، یکی صحبت می کند در حا

دانلود مقاله ساینس دایرکت بازدید : 38 سه شنبه 19 آذر 1398 زمان : 11:27 نظرات (0)

من و باربارا در اواخر ماه نوامبر اولین پیش نویس کثیف کتاب جدیدمان را به پایان رساندیم. ما دوباره به این مسئله برگشتیم ، این بار در فاصله ای از یکدیگر. دیگر که کنار هم نشسته ایم ، یکی صحبت می کند در حالی که انواع دیگر ، ما اکنون در یک روز عادی صبح یکشنبه انگلیس / یکشنبه شب استرالیا هستیم.

 

به خودمان اجازه دادیم که از کریسمس / هانوکا استراحت کنیم. این یک تصمیم کاملاً سودمند بود که شما می فهمید ، هیچ چیز در مورد تمایل به انجام کارهای دیگر نبود. ما به تفکر در مورد نوشتن نیاز به استراحت داشتیم ، این تنها راه برای رسیدن به فاصله لازم برای بازگشت بود و آنچه را که ما انجام داده بودیم به طور انتقادی خواندیم. و با خواندن انتقادی ، منظورم بی رحمانه ، بی رحمانه و منفی استعلام متن ما است که گویی توسط شخص دیگری نوشته شده است.

 

ما قبل از شروع خواندن می دانستیم که این نوشتار بسیار سخت تر از کار دیگری است که ما انجام داده ایم. ما وقت بیشتری را صرف اولین پیش نویس های سایر کتاب های خود کردیم که روزهای بیشتری را به آنها اختصاص دادیم. بنابراین ، در حالی که ما در مورد پیش نویس های کثیف اول با هم کار کرده بودیم ، آنها به اندازه ی موردی که اکنون داریم ، به همان اندازه کثیف نیستند. و البته ، ما نسخه دوم را نیز انجام می دادیم که در آنجا مشغول کار بر روی چیزی بودیم که قبلاً کاملاً روندی داشته است. با این حال - خوب ، بگذارید فقط بگوییم که به کار بیشتری نیاز دارد.

 

این کتاب بر خلاف دو مورد دیگر برای محققان دکترا نوشته شده است. ما یک ایده کلی برای حلق آویز کردن کتاب با هم پیدا کرده ایم - یک سم زدایی. فرض ما این است که محققان دکترا باید هر از چندگاهی وقت خود را بگذرانند و هرگونه عادت نوشتاری / تفکر / خواندن / تحقیق که در طی مدت زمانی طولانی ایجاد کرده اند را از بین ببرند. ما در مورد آن به عنوان یک سم زدایی نوشتن فکر کرده ایم. نکته خوب در مورد زاویه سم زدایی این است که به ما امکان می دهد تا در مورد برخی از مشکلات نوشتن بسیار رایج که محققان دکترا تجربه می کنند صحبت کنیم. خطری که با این ایده وجود دارد این است که به سرعت خیلی ناز و تند می شود. ما به وضوح باید با استفاده از یک روش لمسی نسبتاً سبک با مفهوم سم زدایی کار کنیم.

 

ما وظیفه خواندن را از طریق کل متن به دنبال مباحث ساختاری و مفهومی بسیار مهم قرار داده ایم. اول از همه ما به فرضیه خود نگاه کردیم. آیا ایده سم زدایی عملی بود؟ چه چیزی در مورد آن کار نمی کند؟ چه کارهایی باید انجام دهیم تا این کار به درستی انجام شود؟ بعد به دنبال محتوا بودیم. آیا ما به ترتیب مناسب محتوای مناسب داشتیم؟ چه فایده ای از فصل هایی که داشتیم؟ به نظر می رسید خیلی زیاد وجود داشته باشد؟ به نظر می رسید کدام فصل فقط احساس اشتباه می کند و آیا می توانیم انگشت خود را بر روی این مشکل بگذاریم؟

 

ما تا پایان هفته اول ژانویه به خودمان دادیم تا جوابهای جداگانه خود را در مورد این سؤالات ادغام کنیم. و اکنون ما اولین اسکایپ خود را انجام داده ایم. متن هم بهتر و هم بدتر از آن چیزی است که تصور می کردیم. به نظر نمی رسد که دو فصل هنوز ژل می شوند. فرضیه اصلی ما خوب است (phew) اما نیاز به پردازش بیشتری دارد. ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که برای ساختن مطالب واقعی ساختن سم زدایی نوشتار ، ساختار مداوم برای فصل ها داریم.

 

ما فکر می کنیم که اکنون می توانیم چگونگی ساخت فصول را به روشی سازگارتر ببینیم. ما قصد داریم با نگاهی به یک فصل جایی که به نظر می رسد نسبتاً مناسب است ، شروع کنیم. فصل پنجم - در وسط ، همانطور که اتفاق می افتد. اکنون ما هرکدام قصد داریم این فصل را با دقت بخوانیم ، در مورد ساختار و انواع اضافات و حذف هایی که می خواهیم بسازیم یادداشت می کنیم. ما همچنین در حال خواندن برای اصلاح فرمت مطالبی هستیم که در حال حاضر در جعبه ها داریم - متون پژوهشگر دکترا ، تفسیر معاصر از رسانه های اجتماعی و چاپی و متفکران اصلی. فرض ما این است که وقتی این فصل را مرتب کردیم ، می توانیم از آن به عنوان نوعی الگوی برای بقیه استفاده کنیم.

 

یکشنبه آینده دوباره در حال اسکپینگ هستیم. ما می دانیم که پس از کار بر روی این فصل ، باید یک مطالب معکوس * از محتوای کل کتاب را انجام دهیم تا ببینیم آیا با استفاده از ساختار تصفیه شده جدید ، می توانیم کدام قسمت ها را از دست ندهیم ، تکه هایی که ممکن است وجود داشته باشد. نقل مکان کرد ، و تکه های جدیدی که باید نوشته شود و ما فکر می کنیم که بعد از این یکشنبه Skype Skype ، یکی از ما پیش نویس جدید فصل پنج را تولید می کند و دیگری طرح کلی معکوس را تولید می کند.

 

بیایید ببینیم که چگونه این طرح ادامه دارد!

 

 

 

* طرح کلی معکوس در جایی است که شما به آنچه شما نوشتید نگاه می کنید و طرح کلی را از مطالب واقعی ترسیم می کنید. اغلب اوقات طرح کلی معکوس با طرح واقعی شما برای هدایت نوشتن متفاوت است. این یک استراتژی مفیدی است که می توانید برای بررسی ترتیب مطالب از آن استفاده کنید و می توانید از آن در چندین سطح متن استفاده کنید - از یک فصل تا یک پاراگراف.

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 851
  • بازدید کلی : 2,892